Gastenboek

Bedankt dat je mijn website bezoekt. Schrijf hier een groet in het gastenboek door op de blauwe knop te klikken. Je kunt ook een foto bij je groet zetten.
Geschreven door Hinke van der duin-pool, 31. dec, 2010
Hallo Lenicka ik heb 2 katten van jullie gehad helaaas zijn ze beide overleden. maar ik kan wel stellen dat ze een goed leven bij mij gehad hebben. ook heb ik een tijdje bij jullie vrijwilligerswerk gedaan. jullie doen echt goed werk. ben nog steeds dol op katten. Heb een zwerfkatje myrthe en Joris ben stapelgek op ze liefs en groetjes Hinke van de Veenhoop
Geschreven door Stefanie, 27. dec, 2010
Wat doen jullie mooi werk, geweldig!
Geschreven door jaqueline, 25. dec, 2010
heee!!! dit is een mooie site!!!:D xxxx Junior!
Geschreven door westheim, 27. nov, 2010
leuke en mooie website een genot om er doorheen te bladeren gr jan en corry
Geschreven door Peter, 28. okt, 2010
Nice webpage I just came across here!, many good fine and fun things here :-) Keep on the good work.
Geschreven door Jetty, 22. okt, 2010
Afgelopen 2 dagen voor het eerst in het Kattenbos geweest. Geslapen (nou ja) bij de kittens, die mij de halve nacht als trampoline gebruikten, de vloer boenden met mijn washand en tandenborstel en mijn bh zo nat hadden gekauwd dat ik hem de volgende dag maar niet meer heb gebruikt. Mijn beddegoed vonden ze het einde - ze wilden er eigenlijk geen afscheid van nemen.
Allerlei klusjes gedaan - soms met "hulp". Zoals in het verblijf met de leukemiekatten, waar Pivo als opzichter erop stond met zijn neus op mijn werk (en op mij) te zitten - of op het plateautje wat ik zo graag vast wilde zetten maar wat niet lukte als er een contragewicht op zat. Waar de machtigste kater van het hok binnen 1 minuut mijn gereedschapkist had ingewijd met een plasje (jawel, ik was gewaarschuwd, maar zo'n snelle bliksemactie had ik niet verwacht). Komisch - naar boven kijken naar je werk maar intussen ook angstvallig het achterwerk volgend van de kater. Mijn broekspijpen waren immers nog niet ingewijd, en dat wilde ik graag zo houden.
Voor handige mensen die zich thuis vervelen en zich afvragen hoe ze zich nuttig kunnen maken: meld je bij Lenicka aan als klusser - er is genoeg te doen! Volgend jaar kom ik wat langer - en hoop ik kennis te mogen maken met medeklussers!

Op de foto: mooie rode Bengel. In 2009 overleden ten gevolge van een hartkwaal - hij was op.
Ter herinnering !
Geschreven door Gonnie Blokland-van Oversteeg, 17. okt, 2010
Hoorde via Jetty Middelkoop over jullie! Supergave site hebben jullie en wàt een goed werk doen jullie! Jammergenoeg ben ik deels gehandicapt, waardoor ik niet persoonlijk kan komen helpen. Maar ik wordt morgen wel Donateur en ga proberen dat meer mensen dit gaan doen. Ik heb momenteel maar 1 poes, Trine, een Noorse Boskat.
Deze bij een Fokker gekocht. Al onze vorige katten allemaal gekregen, gevonden op straat, uit het asiel, mensen die ze niet meer wilde en... ik dus wel!
Op de bijgevoegde foto staat Trine, in haar hangmand in haar klimpaal, binnen. En in de tuin, die halverwege afgezet is, zodat zij lekker de tuin in kan, maar niet weg kan en daarom dus ook niet bij de buren de tuin om kan spitten, staat ook een klimpaal. Waarom zijn er toch nog altijd mensen, die een kat wegdoen alsof het een stukje vuilnis is! Ik snap dat echt niet. Een huisdier kies je voor en dan weet je dat zo'n diertje afhankelijk is van jouw en dat je de verzorging hebt voor het hele leven van zo'n dier. En dat houd in, een goede kattenbak die dagelijks verschoond wordt (drolletjes eruit, 1x per 10 dagen helemaal schoon en nwe korrels), goed eten en dan nat en/of droog voer en dagelijks vers water, jaarlijks de prikken halen bij de dierenarts en bij ziekte meteen naar de dierenarts (in een speciale vervoersbox). In huis een mandje, klim/krabpaal als dit kan, genoeg speeltjes en natuurlijk een baasje/vrouwtje die er altijd voor dit dier is! En zo mogelijk naar buiten.
Wij zijn er voor wel 200% voor onze poes. Zij heeft echt personeel!
Geschreven door Jetty, 16. okt, 2010
Al jaren donateur maar nog nooit in Lucaswolde geweest. Volgende week gaat het dan toch gebeuren. Ik kan bijna niet wachten ! Als voorbereiding de website nog eens doorgebladerd. Wat een leuke en informatieve site is dit toch! Dat filmpje van de vlinderjacht - is dat soms de kittenopvang?

(bijgesloten foto is van Kater, die eind april 2009 helaas is doodgebeten door een hond of vos, vlakbij zijn thuis. Ik mis die stevige goedzak met zijn gouden hart nog vaak. Ter herinnering!)
Geschreven door bente, 8. okt, 2010
he mijn katten heten zo strikje en bloem witje zwartje pim
Geschreven door bente, 3. okt, 2010
HEE dit is een leuke website en lief
Geschreven door bente, 3. okt, 2010
leuk die site
Geschreven door Lusie, 31. jul, 2010
HEEE, super een website.Ik heb al eerder gezocht
naar het kattenbos.
Knap dat jullie daar tijd voor hebben!!!
Als ik dichterbij woonde had ik graag geholpen!
Als is het alleen maar allemaal katten om me heen te hebben.
Groetjes Lusie uit Zwijndrecht
Geschreven door Marian Oldenziel, 20. apr, 2010
Hartstikke leuke website. Ik hoop dat het veel positieve reacties zal opleveren. Misschien ook wel nieuwe donateurs en serieuze vrijwilligers die regelmatig een aantal uurtjes willen komen helpen. Dat zou mooi zijn.
Groetjes, Marian.
Geschreven door Judith, 20. apr, 2010
Geweldig initiatief!!! Wat een leuke site, ik ga hem doorsturen aan mijn poezenvrienden.

Veel succes en een aai voor de poezen.

Judith

Geschreven door Yvonne Wiltjer, 19. apr, 2010
Hoi Lenicka. Wat geweldig dat er eindelijk een werkende website is!! Wat heerlijk om me weer even terug te wanen in het kattenbos. Nog regelmatig bekijk ik mn foto's vh kattenbos en dan mis ik de katjes nog steeds. Weet niet of er nog bekende katten zijn,(zag er geen op de foto's) maar het is dan ook al lang geleden. 10 jaar ofzo? Sumi mis ik stiekem nog steeds wel.
Alles goed verder?

Groetjes, Yvonne