Gastenboek

Bedankt dat je mijn website bezoekt. Schrijf hier een groet in het gastenboek door op de blauwe knop te klikken. Je kunt ook een foto bij je groet zetten.
Geschreven door Magda Froklage, 19. apr, 2010
Ik kan nergens op de site vinden waar het kattenbos is. Misschien kan dat ergens vermeld worden en mogelijk ook eventuele bezoektijden?

Met vriendelijke groet
Magda Froklage, Stichting nieuw thuis voor huisdieren
Website:
Geschreven door Miriam van der Sangen, 19. apr, 2010
Het Kattenbos steun ik financieel al vele jaren, omdat ik weet hoeveel goed werk er wordt verricht. Alle respect voor de eigenaresse en al die vrijwilligers die elke dag alles op alles zetten om de dieren die vaak pech hebben gehad in hun leven nog een goede tijd te bezorgen. Heel veel succes met jullie goede werk en jullie mooie website!
Geschreven door margo stoffels, 18. apr, 2010
Hoi Lenicka
Een hele leuke site,maar vooral bedankt hoe ontzettend goed je voor de dieren zorgt,wij hebben zelf ook een aantal katten,en weten hoeveel werk dat is,maar niks vergeleken bij aantal van Kattenbos.Vooral al als ik aan deze winter denk,kwa werk en ook de kosten.Zou willen dat ik wat meer voor jullie kon doen,maar helaas de afstand.Zal vaak naar de site kijken,dan lijkt het wat dichterbij.
Geschreven door Dirk en Joke Kruijff, 18. apr, 2010
Inderdaad een goed initiatief om een website te openen. Wij hebben Appeltje geadopteerd, nadat onze eerste adoptiekat Peertje was overleden en mijn moeder heeft ook een kat geadopteerd Lolita. Als je in het Kattenbos een bezoek wilt brengen kan dat altijd (wel eert even bellen) en Lenicka vertelt je dan alles over de kat, het bos, de vrijwilligers en alle andere katten. Lenicka kent elke kat bij naam met alle eigenschappen. Werkelijk ongelovelijk.
Geschreven door Kitty Bielsma, 17. apr, 2010
Al een tijdje de trotse adoptie"ouder" van poes Kitty, mooi dat er nu een site is van deze fantastische plek. Ik zal deze zeker gaan promoten!
Geschreven door Carola Hans en alle Cats , 16. apr, 2010
Wij kennen Kattenbos en de bewoners al HEEEEL veel jaren ,en wij kennen
diverse opvangen in Nederland.
Kattenbos was, en is en blijft Uniek omdat daar het dier altijd op de
eerste plaats komt en al het andere bijzaak is, geen gedoe in de
media,geen gezeik, maar gewoon rond om de klok er zijn voor de
dieren!!!!zo hoort het ook.
Maar wij weten ook als geen ander dat het heel zwaar is om dit vol te
houden en daarom Lenicka en alle bewoners en helpers zitten jullie voor
altijd in ons hart en hopen we je weer eens snel te bezoeken!!! want we
missen jullieXXXXXCarola
Geschreven door Anita van Dongen, 16. apr, 2010

Wij zijn al jaren de adoptiebaasjes van 2 poezen uit het Kattenbos: Choco en Anonymus.

We vinden het geweldig wat Lenicka samen met alle vrijwilligers voor de poezen doet!

Helaas zitten we heel ver bij ze vandaan (Groningen Capelle aan den IJssel), dus even langsgaan is er niet bij.
Maar af en toe verrassen we ze met een pakje vol met allerlei verrassingen voor de poezen, maar uiteraard ook voor de vrijwilligers!

Rond kerst verheug ik mij ontzettend op de "kattenspinsels" en met deze site hopen we een nog een beetje meer betrokken te zijn bij het Kattenbos, onze adoptiekatten en alle andere katten en Lenicka en de rest.

Onze katten thuis hebben een gespreid bedje (zie foto: Curry!), maar Lenicka en de mensen uit het Kattenbos zorgen er voor dat de katten in het Kattenbos ook niks te kort komen!

Geweldig deze site en veel succes!

Anita van Dongen