Harry's projecten

Traditie getrouw komt Harry ieder jaar in de vakantie een dag of 10 helpen.
Het bleek al snel dat Harry het erg leuk vindt om naast allerlei andere klusje ook bouwpakketten in elkaar te zetten.  Zoals iedereen weet meestal een rotklusje want er ontbreekt altijd weer wat , dingen passen niet en de gebruiksaanwijzingen lijken wel wiskundige formules of Chinees die je pas echt snapt als de klus geklaard is.

Harry vindt dat echter een uitdaging en rust niet eerder dan dat het bouwpakket tot zijn volle tevredenheid geplaatst is.

En wij zijn weer blij omdat het ons altijd ontbreekt aan tijd om ons bezig te houden met het oplossen van onbegrijpelijke gebruiksaanwijzingen en het oplossen van voorkomende problemen bij het opzetten. En de poezen zijn altijd weer heel blij dat ze kunnen  helpen (?!) en met het eind resultaat natuurlijk.

En daar is het natuurlijk Allemaal om begonnen !

2008

Het jaar daarop werd een 2de huisje gebouwd , wegens groot succes van het 1ste huisje.

2009

Vorig jaar was er de hoognodige opslagruimte voor de vriezers e.d. aan de beurt !
Het lijkt zo een foto van de leverancier maar het is toch echt een trotse Harry die wederom alle foutjes van het bouwpakket heeft weten op te lossen.
En de bouwpakketten voor dit jaar liggen alweer klaar voor Harry !!

Mei 2010

Het schuurtje van dit jaar staat er alweer !
Dit jaar ging het opbouwen razendsnel.
Het was heerlijk weer dus iedereen heeft van het bezoek van Harry genoten en wij hebben een bouwvallig en lekkend schuurtje kunnen vervangen voor een fijne opslagruimte voor de blikjes , brokjes en alles wat er nog meer nodig is voor een kattenopvang.

Wil Knoope 08.01.2011 01:30

Wat een Toppertje, die Harry. Houden hoor die klusjes-man, daar heb je wat aan!

Carola 05.06.2010 21:41

Harry ook wij vinden je een kanjer en Rietje natuurlijk ook!!!!

CARLA PELLEGROM! 25.05.2010 10:14

SUPER ZEG WAT DIE HARRY DOET!!!ECHT GEWELDIG EN SAMEN MET RIETJE MIJN LIEVE BOVEN BUREN!!!ECHT FIJN DAT ER NOG ZULKE LIEVE ZORGZAME MENSEN ZIJN!!

Lenička 25.05.2010 11:15

Helemaal mee eens !!!!!

Nieuwe reacties

Hi Lenicka, Sinds maart 2020 hebben wij een kat met aids in ons huishouden. Het gaat nu erg goed met hem en wij hopen dat wij nog lang van hem kunnen genieten!

info@kattenbos.nl !!!!! in vorig mailtje staat een n teveel

Je moet een mailtje sturen met uitgebreide informatie over de kat en waarom hij/zij weg moet naar info@kattennbos.nl Je krijgt dan een reactie met informatie.

wat moet ik doen om een kat hierheen te brengen? en hoeveel kost het?