Kattenaids en Kattenleukemie Fonds

Stichting Kattenbos , een permanente opvang voor o.a. katten met aids en leukemie

Freddy , katertje met aids en hartprolemen.

Stichting Kattenbos is een permanente opvang voor katten die o.a. door chronische medische problemen niet meer door de reguliere opvangen bemiddeld kunnen worden.  Zoals bijvoorbeeld katten met aids en/of leukemie.

Omdat deze katten nog heel lang een kat waardig leven kunnen leiden doet Stichting Kattenbos er alles aan om dat ook mogelijk te maken.  Een regelmatig en stressloos leven met goede voeding is heel belangrijk maar ook medicijnen om het immuunsysteem op peil te houden , spelen een belangrijke rol.

Deze medicijnen zijn echter erg duur.  Maar omdat wij door de jaren heen zeer goede resultaten hebben gezien met deze medicijnen willen we ook iedere kat die het nodig heeft , dit medicijn  kunnen geven.

Daarom hebben we een Katten Aids en Leukemie Fonds opgericht speciaal om altijd dit medicijn te kunnen kopen en toedienen.

U kunt een bijdrage - alles is welkom - storten op  :

NL43 INGB 0000 264 929  onder vermeling van : Fonds

Graag Uw naam en email vermelden zodat we U kunnen bedanken.

En ook graag vermelden of Uw naam vermeld mag worden op de lijst van giften die gepubliceerd wordt op de subpagina van deze pagina.

Bronnen en verantwoording

Elle 24.03.2020 15:38

Hallo dierenvrienden,Heb zelf vorige week een zwervertje gevangen met kattenaids De dierenarts wilde dat de poes word ingeslapen
Maar wij zoeken medicijnen