Gastenboek

Bedankt dat je mijn website bezoekt. Schrijf hier een groet in het gastenboek door op de blauwe knop te klikken. Je kunt ook een foto bij je groet zetten.
Geschreven door Wil van Delsen, Vlaardingen, 14. jan, 2012
Nogmaals een Voorspoedig en Gezond 2012 voor alle bewoners, mens en dier in het Kattenbos! In het voorjaar komen we eraan! Dit is Pluis, van de straat gehaald en nu heel gelukkig!
Geschreven door lusie, 11. jan, 2012
Iedereen het beste in 2012!!!
namens Spetter en Amora
Geschreven door lusie, 11. jan, 2012
Iedereen het beste in 2012!!!
namens Spetter en Amora
Geschreven door lusie, 11. jan, 2012
Spetter blijkt vaker last te hebben van rare aanvallen. Pas bij dieranarts geweest omdat Spetter 14 uur lang rare bewegingen maakte.
Moet hem een tijdje binnen houden en hij heeft diazepam gekregen. Arts weet niet of hij eplilepsie heeft of niet.De aanvalleb zijn niet heftig, maar raar.
Verder als we hem even buiten vasthouden wil hij weer gelijk naar binnen. Apart hoor...........
Geschreven door Marianne, 7. jan, 2012
Beste Lenicka, namens ons en onze 5 poezen wensen we jou en je Stichting het allerbeste voor 2012 toe. Ik voeg een foto van onze 2 nieuwste aanwinsten toe. Deze 2 vonden we in augustus tijdens een fietstochtje in de buurt, volgens de dierenarts waren ze toen een week of 5. Zie je de gelijkenis met Carlito ook? Deze kater, Diesel, is overigens de rust zelve en zeker niet doof! Het broertje (?) heet Tjits en hem konden we pas na een week met een vangkooi vangen.
Geschreven door Dirk en Joke Kruijff Haarlem, 25. dec, 2011
Wij, Dirk en Joke Kruijff uit Haarlem, willen graag Appeltje, Lolita en alle andere dieren in het Kattenbos en natuurlijk ook Lenicka en alle vrijwilligers van het Kattenbos fijne feestdagen en een goed 2012 toewensen. Het zal geen makkelijk jaar worden, denken wij zo.
Geschreven door Joyce, 9. jun, 2011
hallo,
nou zeg ik kom snel eens langs met Anneliek. wil jullie en de katten graag weer zien! nog gefeliciteerd! alweer 18 jaar! en hopelijk tot gauw.
veel liefs Joyce Versantvoort(oud assistente Dierenziekenhuis Groningen) groetjes aan de rest en en aan de katten!
Geschreven door Miriam van der Sangen, 3. mei, 2011
Je doet geweldig werk, Lenica. En van harte gefeliciteerd met het 18-jarig bestaan van je stichting!!!!
Geschreven door Bente, 26. apr, 2011
hoi ik ben bente ik was hier wel eens.
ik heb nu ok een nieuwe hond je ziet hem op de foto
Geschreven door Janny Multem, 13. mrt, 2011
Hallo Lenicka,
Heb gisteren mijn adoptie geld voor Xaviertje overgemaakt. Beetje laat. Maar beter laat dan nooit.Van de zomer willen we Xaviertje graag een keer bezoeken. De foto is van mijn suikerpatient Cagney. Tot gauw. Groetjes Janny en Ed.
Geschreven door Janny Multem, 22. jan, 2011
Steun ook al een paar jaar het kattenbos. Had eerst Griotje als adoptie poes. Helaas is zij overleden en nu hebben we Xaviertje. Zelf hebben we 6 katten. Dat zijn 4 maine coons (we zijn verslaafd aan het ras) en 2 lapjes zusjes. Daarvan heeft Cagney suikerziekte nu alweer 6 jaar. Ze was 5 jaar toen ze het kreeg. Gelukkig is ze al die jaren stabiel, maar moet wel 2x per dag spuiten. Soms denk ik weleens als ze ergens anders was geweest was ze misschien ook wel gedumpt. Kan niet begrijpen dat mensen zo makkelijk de beesten op straat gooien of nog erger. Ben blij dat er nog mensen bestaan als Lenicka en de vrijwillegers. Ik hoop ze nog lang financieel te steunen. Heb vandaag weer een pakket met Gourmet opgestuurd. Voor de zieke poezen.
Groetjes uit Capelle aan den Ijssel. Ed en Janny
Geschreven door Marja, 20. jan, 2011
Ook ik ben al vele jaren donateur van kattenbos.Op dit moment is Massipulamus de gelukkige.Zij krijgen hier allemaal, een liefdevolle verzorging en persoonlijke aandacht.Bravo,duizend maal dank.
Geschreven door Monica, 12. jan, 2011
Ook ik ben al enige tijd donateur, hopelijk blijft de stichting nog heel lang bestaan, en kunnen ze hun mooie werk voortzetten. Crisis of niet we moeten de dieren een warm hart blijven toedragen.
Geschreven door Hinke van derDuin_pool, 31. dec, 2010
Hier een foto van Joris zo n lieverd
Geschreven door Hinke van der duin-pool, 31. dec, 2010
Hallo Lenicka ik heb 2 katten van jullie gehad helaaas zijn ze beide overleden. maar ik kan wel stellen dat ze een goed leven bij mij gehad hebben. ook heb ik een tijdje bij jullie vrijwilligerswerk gedaan. jullie doen echt goed werk. ben nog steeds dol op katten. Heb een zwerfkatje myrthe en Joris ben stapelgek op ze liefs en groetjes Hinke van de Veenhoop