Verantwoording Katten Aids & Leukemie Fonds

Donaties en uitgaven Katten Aids & Leukemie Fonds

Gedoneerd voor het katten aids & leukemie fonds     Besteed aan behandeling aids & leukemie katten

M.I Obdeijn   150   1 kuur Interferon voor Prins Jobje   228
J. M. van Norden   100

4932,5       1026

Abeltje
Abeltje is een zwerfkatertje. Toen hij hier kwam was hij al FIV positief en uiteraard niet gecastreerd. Hij was vrij schuw maar na zijn castratie is hij toegankelijker geworden.
Bailey
Bailey maakte deel uit van een zwerfkatten groep. Na het vangen van deze groep bleek o.a. Bailey FIV positief te zijn. De vraag kwam of hij naar Stichting Kattenbos mocht komen. Hulde voor Stichting Poezensnuitjes die de zwerfkatten laten testen en chippen ( in plaats van de oren af te knippen).
Prins Jobje
Prins Jobje komt uit dezelfde groep als Bailey. Hij was echter erg ziek. Voor hij naar hier kon komen heeft hij op ons verzoek een kuur Interferon gekregen en niet veel later was hij genoeg opgeknapt om op reis te kunnen. Jobje is een beetje verwaand ( hij weet hoe knap hij is ) en heeft dan ook de toevoeging Prins voor zijn naam gekregen. Jobje is veel schuwer dan Bailey.
Binkie
Binkie werd door iemand te eten gegeven in hun schuur waarin hij zijn intrek had genomen. Hij werd echter steeds magerder en was duidelijk ziek. Hij bleek FIV positief te zijn en uiteraard niet gecastreerd. De mensen wilden hem niet meer terug dus is hij hier komen wonen. Hij is nu allesbehalve mager te noemen !!!!
Dennie
Dennie was na de dood van zijn verzorger op straat gefl....... Hij moest het maar bekijken. Hij kwam in een asiel terecht , zat daar vrij lang omdat hij al te oud was en een beetje bang voor mensen. Een lief persoon wilde hem wél adopteren. Toen hij hem op kwam halen kreeg hij te horen dat een wondje van een weggehaald bultje op zijn pootje zo slecht genas dat de dierenarts toch maar een test had gedaan op FIV/Felv. Dennie bleek FIV positief te zijn. De persoon maakte dat niets uit en wilde Dennie toch meenemen maar zijn partner wilde geen aids positieve kat bij hun andere kat. De persoon wilde Dennie echter niet in het asiel achterlaten en vroeg of wij Dennie op wilden nemen. De partner weet niet wat zij misgelopen heeft door Dennie af te wijzen maar het is weer een zoveelste bewijs dat je kunt lullen als brugman , vooroordelen kun je met geen enkel argument of bewijs weg krijgen.
Wel hulde voor de persoon die Dennie niet in het asiel heeft laten zitten !!
Donny
Donny kwam als zwerfkatertje jaren lang regelmatig bij mensen , wonende in een buitengebied , langs om te eten. Toen deze mensen gingen verhuizen wilden zij hem en de andere zwerfkater niet achterlaten.
Helaas was hij niet gecastreerd en bij de test bleek hij FIV positief te zijn. Zijn rechter oogje is niet in orde maar nu nog rustig. Hopelijk blijft dat zo want anders moet het oogje verwijder worden.